Så er der endelig åbnet for onlinetilmelding til MTU's ture

20. maj 2019 21:14 , af Lisbeth Grubov

Nu skulle der være styr på onlinetildmeldinger for forsommerens MTU-ture. Man skal være logget ind på hjemmesiden og hele listen af ture findes nemt på MTU's egen side. Når man åbner en aktivitet vises "Tilmeld" nederst til højre ved siden af deltagerlisten. Man skal dog være registreret som frigivet roer i vores medlemssystem for at kunne tilmelde sig. Det har desværre vist sig, at rigtig mange mangler denne registrering. Hvis du ikke kan se tilmeldingsknappen kan det derfor sagtens skyldes at du mangler denne rettighed. Kontakt kontoret eller kontakt@roskilderoklub.dk, så kan vi rettet op dette. Hvis du faktisk ikke er frigivet endnu, så kontakt den, der er anvarlig for turen og hør om det alligevel er muligt at komme med.