Roklubbens kontor

Roklubbens kontor

Kontorets primære opgave er medlemsadministration, dvs. indmeldelse, udmeldelse eller ændringer af medlemskab, administration af nøglebrikker og udlejning af skabe og kajakpladser.

Kontoret har åbent en time om ugen og passes af kontorudvalgets medlemmer på skift.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til maile, ringe eller møde personligt op i kontorets åbningstid. Skriftlige beskeder kan også afleveres gennem brevsprækken i døren til kontoret.

Du kan se hvad du skal betale i kontingent på denne side.

Du kan læse mere om indmeldelse på denne side.

Du kan læse mere om udmeldelse på denne side.

 

 

Kontoret i roklubben

Åbningstid: Mandage 17:30 - 18:30,

.. der er dog lukket i juli måned, i uge 8 og 42 samt helligdage

Kontorudvalgets medlemmer passer kontoret på skift. Når vi er på kontoret besvarer vi også mailhenvendelser.

Kontorets primære opgave er medlemsadministration, dvs. indmeldelse, udmeldelse eller ændringer af medlemskab, administration af nøglebrikker og udlejning af skabe og kajakpladser.

Mailadressen er: kontor@roskilderoklub.dk

Tlf. kontor: 46 35 22 28, som kan benyttes i åbningstiden.