MTU

MTU samler Roskilde Roklubs aktive medlemmer omkring motionsroning i vort daglige rofarvand.

Vi vil gerne medvirke til at nye medlemmer bliver en del af klubbens aktiviteter og fællesskab.

Fællesroning

MTU arrangerer fællesroning tirsdag og torsdag aften med rovagt. Fællesroningen kan blive aflyst på grund af dårligt vejr (blæst) eller der kan være restriktioner på hvor man må ro. Det er her kaninerne ror med og får vejledning i roningen af erfarne roere inden de frigives.

Ture i daglig rofarvand

Der arrangeres ture i vort smukke rofarvand. Nattergaletur, Kristi Himmelfartstur, Stjerneskudstur, Løvfaldstur og mange andre ture. Om sommeren arrangeres ligeledes grill-aftner.

Vinteraktiviteter

Om vinteren er der masser af muligheder for at være aktiv med gymnastik, yoga, kortspil, svømning eller foredrag.

Løvfaldstur til Lerskrænten  2018

Pinsesolen danser meget tidligt om morgenen.