Kom og ro med

Hvis du er roer i anden klub og har muligheden, så kom og ro med til vores fællesroninger tirsdag og torsdag aften eller søndag morgen kl. 9. Du vil blive registreret i rojournalen som gæsteroer. De præcise tidspunkter kan findes i vores aktivitetskalender på hjemmesiden.

Bådelån

Roklubber, som arrangerer langtur på Roskilde Fjord, er meget velkomne til at låne vores både. Det koster 50 kr. pr. rosæde at låne bådene.

Meddel på forhånd hvor mange både, I vil låne, samt om I har særlige ønsker. I kan låne øsekar, bådshage og fendere, men I skal selv medbringe øvrigt udstyr og redningsveste. Og naturligvis det nødvendige antal langtursstyrmænd. Det er et krav, at din roklub hører under Dansk Forening for Rosport (DFfR).

Når I har reserveret både vil der komme en og vise jer til rette med bådene. I får desuden en midlertidig kode til adgang til klubhuset, når I kommer tilbage. Her sørger I naturligvis for at vaske, rengøre og tørre bådene, inden I lægger dem tilbage på deres pladser.

Overnatning

Bemærk at overnatning kan foregå på vandrehjemmet lige ved siden af roklubben. Vi har ingen sovepladser i roklubben. Til gengæld må man gerne benytte vores klubhus og køkkenfaciliteter.

Eller I kan låne vores skønne sommerhus, og her må I overnatte. Læs mere om sommerhuset her.

Kontakt

Hvis du vil vide mere om lån af både og sommerhus, så kontakt roklubbens udlåns-administratorer, Annette Lauridsen og Karsten Lykke Hansen, på booking@roskilderoklub.dk.