Sommerhuset i Skuldelev

Roskilde Roklub har et sommerhus ved Skuldelev ca. 17 km. nord for Roskilde.

Sommerhuset er et fint mål for en kort langtur fra Roskilde enten man tager både frem og tilbage samme dag eller man bruger en weekend i huset og undersøger farvandet nord for Skuldelev og Frederikssund.

I sommerhuset er der køkken, toilet/badefaciliteter og en hyggelig stue. Indendøre er der 2 værelser med køjepladser til ialt 6 personer. Ved sommerhuset er der desuden 2 mindre hytter, hver med 4 sovepladser. Der er således hele 14 sovepladser ialt. Sommerhuset ligger på en stor grund, hvor det også er muligt at slå telte op.

Reglerne for bookning og anvendelse af sommerhuset

• Sommerhuset og grunden kan ikke benyttes uden at det er booket på forhånd.
  • Klubture bookes ifm. årets planlægning. Der kan defineres en deadline.
  • Når huset ikke er booket til klubture er det muligt for klubbens medlemmer at leje det for 75 kr. pr. person pr. dag uanset medlemskab af roklubben. Forudsætning er at lejeren er til stede og max. 7 overnatninger.
  • Huset kan også bookes og lejes af medlemmer fra andre roklubber i forbindelse med roture. Her er prisen 150 kr. pr. person pr. dag.

Praktiske informationer om huset

Der er følgende køkkenfaciliteter til rådighed:

• Køleskab
  • Komfur
  • Kaffemaskine
  • Elkedel
  • Gryder, pander
  • Service til min 20 personer
  • Stor udendørsgrill

I værkstedshuset er der en fryser til rådighed og et ekstra køleskab.

Hvis du vil vide mere om lån af sommerhuset så skriv til booking@roskilderoklub.dk.