Sommerhuset i Skuldelev

Roskilde Roklub har et sommerhus ved Skuldelev ca. 17 km. nord for Roskilde.

Sommerhuset ligger tæt ved fjorden med plads til at lægge både på land via landgangsbro. Det er et fint mål for en langtur fra Roskilde Roklub med eller uden overnatning.

Om huset

I sommerhuset er der køkken, toilet/badefaciliteter. Huset indeholder dejlig stue og spisestue samt 2 værelser med køjepladser til ialt 6 personer. Ved sommerhuset er der desuden 2 mindre hytter, hver med 4 sovepladser. Der er således hele 14 sovepladser ialt. Der er stor overdækket terrasse med borde og bænke og på den store grund er det også er muligt at slå telte op.

Faciliteter

• Stor udendørsgrill
  • Køleskab
  • Komfur
  • Kaffemaskine
  • Elkedel
  • Gryder, pander
  • Service til min. 20 personer
  • I værkstedshuset er der en fryser til rådighed og et ekstra køleskab.
  • Rengøringsmidler samt toiletpapir

DU SKAL SELV MEDBRINGE HÅNDKLÆDER, VISKESTYKKER OG KARKLUDE  !!

Sommerhuset kan bruges af

• Klubbens medlemmer – roende eller kørende til sommerhuset.
  • Medlemmer af klubben sammen med inviterede ”ikke-medlemmer”.
  • Fremmede roklubbers medlemmer, der kommer roende til sommerhuset evt. sammen med medlemmer, der kommer kørende.
  • Man skal altid booke huset på forhånd, når man vil benytte sommerhuset.

Hvis du vil booke sommerhuset eller vide mere om lån af sommerhuset så skriv til booking@roskilderoklub.dk.

Vilkårene for brugen og lejeomkostninger:

ROSKILDE ROKLUB ARRANGEMENTER

Kendetegn:

- arrangementet er initieret af roklubben/grupper i klubben – både ”åbne” og ”lukkede” - med eller uden roning til sommerhuset

Eksempler på arrangementer:
  • Standerhejsning i sommerhuset
  • Sankt Hans aften
  • Ungdomsudvalgets sommerhustur
  • En gruppe medlemmers private rotur til sommerhuset
  • Kajakudvalgets sommerhustur

PRIS:  Ingen betaling

PRIVATE ARRANGEMENTER

Kendetegn:

• Helt privat arrangement, hvor et roklub-medlem lejer sommerhuset og inviterer deltagere, der ikke er medlem af Roskilde Roklub
Eksempler på arrangementer:
  • Roklubbens medlemmers private leje af sommerhuset til egne familie- og vennearrangementer
  • Lejeren bestemmer helt og holdent, hvem der deltager
  • Lejeren opholder sig i sommerhuset under hele opholdet
  • Lejeren SKAL være medlem af Roskilde Roklub
  • Lejemålet kan max. omfatte 7 overnatninger
  • lejen kan være en dag uden overnatning

PRIS:

• For et dagsarrangement (uden overnatning) betales 500 kr. uanset antal af deltagere.
  • Ved overnatning betales en minimumsleje pr. overnatning på 286 kr. dækkende 2 personer samt yderligere 75,- kr. pr. person pr. overnatning (max 12 personer)
  • Børn til og med 3 år er gratis (i ledsagelse med voksne)
FREMMEDE ROKLUBBER - der kommer roende til sommerhuset evt. sammen med deltagere, der kommer kørende.

Kendetegn:

• Medlemmer af andre roklubber der benytter sommerhuset i forbindelse med en langtur.
  • Ro-langture arrangeret af fremmede klubbers medlemmer med eller uden bådlån hos os.
  • Lejemålet kan max. omfatte 7 overnatninger

Der SKAL være et antal roere, der kommer roende til sommerhuset evt. sammen med deltagere fra roklub, der kommer kørende.

PRIS:

• 175 kr. pr. person pr. overnatning

Fælles for (betalings)udlejningerne

• Efter booking tilsendes lejeren faktura med en betalingsfrist på 14 dage. Såfremt der er mindre end 30 dage til start af lejeperioden, betales lejebeløbet straks.
  • Omfatter aftalen også leje af rosæder inkluderes denne i fakturaen
  • Ved aflysninger frem til én måned før lejeperiodens start, refunderes hele den betalte leje
  • Ved aflysninger fra 14 dage før lejeperiodens start og til én måned før, refunderes halvdelen af lejebeløbet
  • Ved aflysninger mindre end 14 dage før lejeperiodens start sker der ingen refusion.

Opdateret 17. maj 2024 / IT, LG