Klubbens motionsrum

Ro sæsonen strækker sig fra sidst i marts til slutningen af oktober. Men i den resterende periode er Roskilde Roklub langt fra en klub i vinterhi. Der er mange muligheder for at holde formen vinteren over. Motionsrummet er i brug fra tidlig morgen til langt ud på aftenen. Her er der en god mulighed for en aktiv indsats for din sundhed og dit velvære i en afslappet og positiv atmosfære.

Klubben råder over mere end 20 roergometre, spinningcykler, løbebånd, stepmaskine og rigtig gode styrketræningsmuligheder. Motionsudstyret er vigtigt for kaproernes træning og for de mange holdtræninger, men udenfor deres træningstider står det til rådighed for alle klubbens medlemmer.

Der findes endda et særligt nedsat kontingent for medlemmer, der ikke ønsker at ro, men kun vil benytte disse træningsfaciliteter. Vi kalder det et TRIM-medlemsskab.

Roklubben om vinteren - holdaktiviteter

I vinterperioden kan man også træne på et at de mange forskellige hold. F.eks. yoga, Olsen træning, rospinning, morgenholdet, Old boys eller cirkeltræning. På disse hold bestemmes tempo og metode af en instruktør. Men der er garanti for sved på panden. Se Roklubbens aktivitetskalender.