Hvordan håndterer vi Coronasituationen i Roskilde Roklub?

(senest opdateret d. 22. december 2021)

Der benyttes mundbind, når man færdes i klubhuset. Undtaget er mens man træner og klæder om. Ligeledes når man sidder ned i salen.

Der vil være et maximum for hvor mange personer, der må være i roklubbens forskellige lokaler. Dette vil fremgå af opslag ved rummene. Generelt skal der være minimum 4 kvm. pr. person ved indendørs idræt ligesom der skal holdes minimum 1 meters afstand, gerne 2 meter når det er muligt f.eks. mellem romaskinerne.

Der er krav om gyldigt Coronapas for alle voksne, der træner i klubben.

I perioden fra d. 19. december 2021 til d. 5. januar 2022 er alle indendørs holdaktiviteter aflyst. Undtaget er dog kaproernes træning.

-----------------------------

I løbet af denne krisetid med mange tiltag og ændringer af tiltag er der sendt en lind strøm af mails til medlemmerne, de kan alle ses her: https://www.roskilderoklub.dk/nyhedsbrev-til-medlemmer

Hvis du ikke har modtaget disse, så kan det være fordi din mail-adresse ikke er registreret korrekt i klubbens medlemssystem. Skriv til kontoret og få den oprettet/rettet på (kontor@roskilderoklub.dk)

Regler i en Corona-tid

I bestyrelsen følger vi løbende med i hvordan sundhedsmyndigheder, regeringen, Roskilde kommune og ikke mindst Dansk Forening for Rosport sætter regler og anbefalinger for klubbens aktiviteter.