Vi har fået ny formand

13. marts 2019 21:10 , af Lisbeth Grubov

Det var ikke en helt almindelig generalforsamling, der blev afholdt tirsdag d. 12. marts. Ove Pedersen havde nemlig annonceret sin afgang efter ialt 14 år som formand. Og som det blev nævnt i afskedstalen, så har roklubben i dag et stort aftryk fra Oves arbejde som formand. Det gælder både klubbens udvikling med nye medlemstyper, som kajakroere, børneroere og trim-medlemmer, som alle nu er en integreret del af klubbens daglige liv. Og det gælder ikke mindst byggerierne, hvor klubben er blevet udvidet med både kajakhus og et stort nyt motionsrum. Alt sammen højt værdsat af klubbens medlemmer, der også viste deres taknemmelighed med langvarige stående ovationer. Som ny formand valgtes Bo Kaliszan. Bo har i sine unge år været aktiv eliteroer med fine resultater på CV'et og har i de seneste år været aktiv i klubbens aktiviteter, ikke mindst med vores vandhunde, vores yngste roere. Det er derfor en ny formand med et bredt kendskab til klubbens mange aktivitetsområder. Vi ønsker tillykke med valget. Allan Ohms er ophavsmand til billedet med begge.