Roklubben har fået ny hjemmeside

7. januar 2019 23:40 , af Lisbeth Grubov

Roskilde Roklub har fået ny hjemmeside. Som noget nyt vil hjemmesiden fremover være opdelt med ekstern information, som kan ses af alle, og intern information, som kun kan ses ved et login for klubbens medlemmer. Den eksterne side er nu klar med opdateret information for medlemmer og andre, der vil vide noget om klubben. Helt praktisk skal den lille login knap i øverste højre hjørne derfor ikke benyttes endnu.

De aktuelle aktiviteter ligger i kalenderen og de første vises i listen på siden. Hvis man klikker på aktivitetskalender, så vises det hele i en kalender.

Den interne del arbejdes der fortsat med og den forventes klar i slutningen af marts måned, når det er tid til standerhejsning og de mange sommeraktiviteter. Hjemmesiden bliver stedet hvor arrangementer oprettes og hvor tilmelding vil finde sted. Det bliver fremover endnu vigtigere at roklubben har den korrekte kontaktinformation til medlemmerne. Så har du fået ny mail-adresse eller telefon-nr., så kontakt kontoret, så vores medlemsfortegnelse er opdateret. Skriv til kontor@roskilderoklub.dk.

Arbejdet med hjemmesiden er foregået i det nye kommunikationsudvalg, hvor de relevante udvalg i roklubben er repræsenteret. Bestyrelsen har ansvaret for indholdet på den eksterne del af hjemmesiden og har udpeget en redaktør, der sammen med udvalget sørger for at holde siden opdateret.

Dem gamle hjemmeside vil stadig være tilgængelig via et link frem til den nye side er helt færdig. Du finder den gamle hjemmeside hér.