Invitation til onlinetræning (30.3.20)

30. marts 2020 22:26 , af Lisbeth Grubov

Vores ungdomsinstruktør, Mie, vil gerne invitere alle roklubbens medlemmer til online træning. Læs hendes invitation og vigtige tekniske detaljer her:

Kære alle.

Corona er desværre skyld i, at Roskilde roklub er lukket ned. Jeg savner roklubben, min træning og det sociale samvær med jer andre! Derfor har jeg valgt at tilbyde følgende for alle klubbens medlemmer:

Jeg vil fra onsdag d. 1. april kl. 17-18 gå online, hvor vi sammen skal træne. Dette vil ske hver onsdag kl. 17-18 frem til at roklubben åbner op igen.

Strukturen for træningen vil være:
10-15 minutters opvarmning.
45-50 minutters træning. Det bliver en blanding af puls- og styrkeøvelser med egen kropsvægt. Alle øvelser bliver lavet på tid, så derfor kan alle være med!
10 minutters udstrækning.

Træningen vil foregå som et ”møde” i online mediet ZOOM, hvor mange kan deltage på samme tid.

LINKET TIL ONSDAGSTRÆNINGERNE (det vil være det samme hver onsdag):

MØDE ID: 391 499 0634

SÅDAN SKAL DU GØRE:

1: Download "Zoom Cloud Meetings" appen til din enhed (PC, mobil eller Ipad) Du skal ikke oprette en profil, blot sikre dig, at du har appen. På PC skal man blot benytte linket direkte på internettet.

2: Klik på linket du har fået tilsendt og den vil automatisk åbne og du fortsætter til punkt 3.
ELLER åben zoom appen og tryk ”Join a Meeting” indsæt her ’Meeting ID’ nummeret og tryk ”Join Meeting”

3: Skriv det navn du vil blive kaldt under mødet.

4: Du vil blive spurgt om du vil have video på (det er selvfølgelig valgfrit, men giver god mening at vi alle kan se hinanden især hvis jeg skal sikre mig, at du laver øvelserne korrekt.)

5: Herefter vil du komme ind på mødet og der vil i bunden til venstre stå: ”Call via Device Audio”. Her skal du trykke. Så vil både video og lyd være slået til. Hvis du ikke vil have det, kan du efterfølgende slå lyden og video fra, ved at klikke på hhv. mikrofon- eller videologoet nede i bunden af skærmen.

Jeg sørger for musik, et træningsprogram som alle kan være med på, tidstagning til hver øvelse samt vejledning i hvordan øvelserne skal laves.
Jeg kan anbefale, at du har et liggeunderlag til at lave nogle af øvelserne på og træningssko.
Tag gerne familien med på træningen hjemme i stuerne eller haverne! - - Det er en unik mulighed for at holde formen og få sagt hej til nogle af dem fra roklubben du måske ikke ses med i disse Corona tider.

Hvis du har spørgsmål, er jeg til at kontakte på enten
Mail: mims_mie@hotmail.com
Mobil: 24 79 31 11.