Har du lyst til at lære at ro, så er der nu åbent for indmeldelse og instruktion.

21. juni 2020 22:46 , af Lisbeth Grubov

I klubben er vi i fuld sving med at sætte holdene til instruktionsweekender for nye roere i august i stedet for de aflyste kurser i foråret. Har du lyst til at komme i gang med at ro, så kan det altså stadig nås i år. Vores ro-aktiviteter varer helt til slutningen af oktober, så der vil være muligheder for at par gode måneder på vandet. Der planlægges med instruktion for et hold d. 8.-9. august og for endnu et hold d. 29.-30. august. For at komme med skal du meldes ind på roklubbens kontor, som har åbent mandage 17:30 – 18:30. Du skal medbringe et bevis på at du kan svømme mindst 300 meter. Du er også velkommen til at komme og få en snak om det. Og vær opmærksom på at kontoret har lukket i hele juli måned.

Læs mere om indmeldelse på her.