Indmeldelse og instruktion i sæson 2021

Indmeldelse og instruktion i sæson 2021.

Roklubben ser frem til snart at kunne modtage nye medlemmer, både jer der ønsker at lære at ro (romedlem) og jer der ønsker at benytte vores motionsrum (trimmedlem).

Vi har årets første instruktionsweekend for nye medlemmer er d. 29.-30. maj.
I perioden fra nu og til d.25. maj kan interesserede nye roere  blive indmeldt via mail på kontor@roskilderoklub.dk. Kontoret vil desuden have ekstraordinært åbent tirsdag d. 25. maj kl 16:30 - 18:30, så de der har behov for at snakke med os inden de bestemmer sig, kan få mulighed for det. Kontoret åbner derefter i forbindelse med genåbningen og vil fra d. 31. maj være åbent mandag 17:30 - 18:30. Men er dog lukket i juli måned pgra. ferie.
For at blive meldt ind og deltage i instruktion skal man kunne svømme. Derfor er det normale at man har et frisk svømmebevis på at man kan svømme 300 meter. Vi kan dispensere for dette med en Tro-og-love erklæring på at man kan svømme 300 meter. Blanket kan findes her.

Vi kan desværre ikke modtage nye medlemmer der udelukkende ønsker at benytte vores kajakhus, da ventelisten er fuld.

For nye medlemmer afvikles følgende hold:

Hold 2: d.29.+30. maj - se ovenfor

Hold 3: d.7.+8. august. Indmeldelse senest mandag d. 2. august, Bemærk at kontoret er lukket pgra. ferie i juli måned.

Der er på nuværende tidspunkt mange ledige pladser på begge hold.

Ved spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte kontoret på kontor@roskilderoklub.dk

(opdateret d. 24.04.2021)