Vedligehold af vores både og årets inspirationsdag

10. december 2019 16:27 , af Lisbeth Grubov

Vi er nu kommet godt ind i vintersæsonen, hvor klubben summer af aktiviteter alle ugens dage. Hvis du endnu ikke er kommet i gang, så husk at der ikke er tilmelding, man møder bare op. Hele programmet kan ses her

Vedligeholdelse af klubbens både.

En af vinterens vigtigste aktiviteter er, at vi får vedligeholdt vores både. Der er kommet nye kræfter i Materieludvalget, hvor Flemming Kristoffersen, Sven Fafner, Henrik Adamsen og Niels Poulsen sætter rammerne for vinterens vedligehold af bådene. De hjælper bådlaugene med at afklare de nødvendige opgaver for hver enkelt båd. Et bådelaug har ansvaret for 1-2 både og organiserer selv deres arbejde. Det er både hyggeligt og tilfredsstillende at kunne gøre en båd klar til forårssæsonens start.

MEN der mangler friske folk til nogle bådelaug. Hvis du ikke allerede er i med i et laug og har tid og lyst til at bruge lidt tid på dette arbejde. Så kontakt en Materieludvalgets medlemmer. Se mere om udvalget og arbejdet på klubbens hjemmeside.Her kan du også sende besked til udvalgets medlemmer.

Og vi kan alle glæde os over, at klubbens nyeste båd, en 4-åres inrigger, nu er i hus og blot venter på, at det bliver forår. Den nye båd er købt for midler fra den flotte arv efter Kjeld Nielsen, som aldrig glemte sine mange motions- og langture.

Inspirationsdag og den årlige udvalgsfest.

Vi nærmer os tiden for den årlige klubdag lørdag d. 11. januar 2020. Formiddagen, som vi kalder Inspirationsdag, starter med morgenmad kl. 9:00. Alle er velkomne til at deltage i dette arrangement, hvor vi i fællesskab snakker om fremtiden for klubben. Den arbejdsgruppe, der har arbejdet i de sidste måneder, vil komme med deres oplæg til den fælles snak. Opgaven for arbejdsgruppen og emnet for inspirationsdagen er: "Hvordan får vi løftet opgaven og bidraget i fællesskab til det gode introduktionsforløb i Roskilde Roklub?”

Og om aftenen er bestyrelsen vært for en fest for de medlemmer, der er med til at få klubben til at fungere. Det er alle udvalgsmedlemmer og andre frivillige, der i 2019 har hjulpet klubben.

Og invitationerne til begge dele er på vej!

Bestyrelsens nyhedsbrev

Bestyrelsen vil med nyhedsbreve som dette gerne udvide kommunikationen med medlemmerne. Nyhedsbrevene vil også kunne ses på hjemmesiden efterfølgende. De kan ses på dette link.

Man skal dog være logget ind på hjemmesiden for at se det. Brugernavn på hjemmesiden er altid dit medlemsnummer. Har du glemt dit password, kan det også klares på hjemmesiden.

Bestyrelsen vil gerne benytte lejligheden til at ønske alle en glædelig jul og et godt nytår.