Vi søger frivillige til at hjælpe med roklubbens ponton

21. januar 2019 22:07

Klubbens ponton har lidt skade under den senere tids storm- og højvandsperioder. Derfor skal den op på land og have en gennemgang og en renovering.

Torsdag den 31. januar kl. 07.00 kommer der en lastbil med en stor kran, som løfter pontonen op på græsplænen.

Derfor er der brug for nogle frivillige som følger:

• Onsdag den 30. januar: kl. 10.00: 5 mand til adskillelse af ponton i sektioner og i øvrigt forberedelse til optagning.
  • Torsdag den 31. januar kl. 06.50: 5 mand til hjælp ved optagning

Hvis du sidder inde med oplysninger om konstruktionen af pontonen, så kontakt roklubbens formand Ove Pedersen.

Har vi en der kan dykke i det kolde vand for om nødvendigt at løsne fastholdelseskæder mv. må man også ligeledes gerne kontakte Ove P.

Senere vil der blive efterlyst relevant håndværksmæssig ekspertise til den egentlige og nødvendige renovering

Kontaktperson: formand Ove P. på mobil: 25 42 61 13 – mail:  formand@roskilderoklub.dk