Seneste nyt om Coronasituationen for roklubben og invitation til et anderledes medlemsmøde

15. april 2020 22:21 , af Lisbeth Grubov

Kære medlemmer

Bestyrelsen har holdt online-møder både før og efter påske for at diskutere og være forberedt på den særlige situation for klubbens aktiviteter og dermed for jer som medlemmer.

Med det seneste nyhedsbrev fra DFfR ved vi, at roning fortsat ikke er mulig og at DIF og DGI forhandler om mulighederne med kultur- og sundhedsministeriet. Vi følge dette tæt.

Det er vores klare holdning at vi følger DFfR’s anbefalinger og derfor vil afvente disse.

På vores seneste møde d. 14. april, har vi snakket om at forberede os bedst muligt for de forskellige grupper af roere. Der er således lavet en skitse til en plan for, hvordan kaproerne kan træne på vandet, og vi vil nu se på ungdomsroerne, mastersroerne, motionisterne og kajakroerne. Så kan vi hurtigst muligt melde ud til jer alle, hvordan aktiviteterne kan organiseres og hvilke forholdsregler, der nødvendigvis vil være, når der er givet grønt lys.

Det står dog klart at en aktivitet som Åbent hus må aflyses.

Men allerede nu planlægger vi et medlemsmøde for jer alle. Det kommer til at foregå på Zoom, som I måske allerede har stiftet bekendtskab med til Mies onsdagstræning. Mødet vil blive afholdt tirsdag d. 21. april kl. 20 og forventes at vare en time. Til slut i mødet vil vi holde en lille quiz, hvor der selvfølgelig vil være præmie til de tre bedste.

Vi glæder os til at mødes hver for sig, og håber at vi snart får mulighed for at komme på vandet igen.

Link til Zoom møde https://us04web.zoom.us/j/3914990634