Instruktion for nye roere er udsat til august

18. april 2020 10:05 , af Lisbeth Grubov
Coronakrisen har også store konsekvenser for Roskilde Roklub. Klubben har nu været lukket fuldstændigt ned i adskillige uger, og det ser ikke ud til, at det vil være forsvarligt at åbne op for roning i større omfang i den nærmeste fremtid. Der har således slet ikke været både på vandet her i 2020.
Bestyrelsen i roklubben har derfor med tungt hjerte måttet beslutte at suspendere instruktion af nye medlemmer på denne side af sommerferien. Vi håber meget, at tingene har normaliseret sig så meget efter sommerferien, at vi kan afvikle instruktion af vores nye medlemmer. Vi vil foreslå, at du deltager på den planlagte instruktionsweekend 8./9. august 2020 eller 29./30. august.
Følg med på klubbens hjemmeside, www.roskilderoklub.dk og er der spørgsmål til indmeldelse og instruktion, så kontakt Kristine Thomsen på mail kontor@roskilderoklub.dk